Значи маркучетата ми се видяха в ред... А и тоя проблем си е от край време. Била е и на диагностика ама знам ли вече... Започвам да си мисля, че проблема е или в дебитомера (въпреки че не забива муцуна и си върви добре) и евентуално горивен филтър с това омирисване в купето! А, да спомена, защото забравих, докато карам и мина на неутрална скорост в движение оборотите падат на 500-600 така докато не спра на място. Това ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?
Известие
Collapse
No announcement yet.
1.8 8к голям разход
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеЗначи маркучетата ми се видяха в ред... А и тоя проблем си е от край време. Била е и на диагностика ама знам ли вече... Започвам да си мисля, че проблема е или в дебитомера (въпреки че не забива муцуна и си върви добре) и евентуално горивен филтър с това омирисване в купето! А, да спомена, защото забравих, докато карам и мина на неутрална скорост в движение оборотите падат на 500-600 така докато не спра на място. Това ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?ALFA ROMEO 155 1.8TS MY95 SPORT -The Legend - бивша
Renault Megane II Grand Tour-2004г
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеТова ме навежда на мисълта, че имам някакъв сериозен проблем със смесите най-вероятно... По-богата смес и повечко въздух, знам ли ?!?!?
А за да има изпускащ маркуч в купето няма да се стои от мирис на бензин.
Може да си погледнеш и свещите.
Първоначално публикувано от Alfa User Покажи съобщениеСмених филтъра, и явно съм сложил някакво калпаво менте, защото само след месец започнаха проблемите. Разхода не се качи много, но започна адски да мирише на бензин колата - и то най-вече като спра на светофар след някакво напъване...Alfa Romeo 155 1.8TS
Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet
Comment
-
Пичове, поразрових се и видях за тази самодиагностика и го пробвах ! Получи се от първия път и излезе код 1-2-2-4 на което пише heated lambda probe - не знам как да си го преведа, смисъл heated-прегоряла ? Помооощ, колегиAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеПичове, поразрових се и видях за тази самодиагностика и го пробвах ! Получи се от първия път и излезе код 1-2-2-4 на което пише heated lambda probe - не знам как да си го преведа, смисъл heated-прегоряла ? Помооощ, колеги
Ето тук са списъка с грешките!
Иначе твоята е за подгрева на сондата. Има бушон и реле под дебитомер-а за това.
А ако изчакаш по времето на мигане на лампата, трябва да ти покаже и други записани грешки, не само първия код. Ако няма други записани, ти повтаря този който вече си видял.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеhttp://clubalfaromeo.com/forum/showt...0%E8+%E2%E0%F1
Ето тук са списъка с грешките!
Иначе твоята е за подгрева на сондата. Има бушон и реле под дебитомер-а за това.
А ако изчакаш по времето на мигане на лампата, трябва да ти покаже и други записани грешки, не само първия код. Ако няма други записани, ти повтаря този който вече си видял.Най-вероятно ше я сменям, защото не се търпи това !
Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Първоначално публикувано от DJ Vladic Покажи съобщениеКаква е цената на нова Ламбда?Сложих я и след има няма минутка-всичко заспа ! Лампата на инжектора угасна, спря да мирише на бензин в купето, отзад спря да хвърля гадости през ауспуха. За разхода - все още не мога да го засега с точност. Остана само един казус-защо ми падат оборотите на неутрална в движение. Сега, като че ли е по-добре от преди това сега държи 600-700 оборота но пак е неприятно!
П.С: Сондичката е на EPS, до колкото разбрах.Alfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Аха, благодаря. Апък на мен винаги са ми на 750 обороота на празен ход. И интересно, когато я паля, понякога първите секунди пригасва мотора.... т.е. ''прът, прът, прът'' на около 500 оборота. И след това се оправя. Това само когато е студена и е стояла повече от 20 ч непалена! Това май се дължи на бедна/богата смес. Която се определя от Ламбдата или дебитомера, или съм в тотално грешна посока. Поправете ме ако е така.Alfa 155 1.8 TS 8V 129 hp '95 ....ех
Alfa 156 SW 2.4 M-Jet '04
Comment
-
Оправих проблема с оборотите. Така и така съм се хванал да правя студен въздух с термо щит и филма е страшен, защото импровизирам много и свалих филтъра и просто от люпобопитство реших да хвърля око на дебитомера! Гняс, ама ти казвам, черно! Пръста ми потъна вътре в гняс... Реших да го сваля и да го почистя с контактен спрей ! Много внимателно почистих и датчика на дебитомера. Когато сложих всичко по место, проблемите изчезнаха, сега в движение на инерция колата стои на 1000 или малко под 1000 оборота, много по-добре е. А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите сиAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
-
Стига бе...откъде па гняс в дебиломера....там не минава нито бензин, нито гадните маслени пари... Баси! Поне си го оправил де, и нащракай после кат избарате еър интейка!
п.п. Мини си земеш тръбъта!Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от aRm Покажи съобщениеОправих проблема с оборотите. Така и така съм се хванал да правя студен въздух с термо щит и филма е страшен, защото импровизирам много и свалих филтъра и просто от люпобопитство реших да хвърля око на дебитомера! Гняс, ама ти казвам, черно! Пръста ми потъна вътре в гняс... Реших да го сваля и да го почистя с контактен спрей ! Много внимателно почистих и датчика на дебитомера. Когато сложих всичко по место, проблемите изчезнаха, сега в движение на инерция колата стои на 1000 или малко под 1000 оборота, много по-добре е. А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си
Дебитомера отваря ли го или му почисти само сензора за постъпващия въздух!?sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение" А тая гняс най-вероятно се дължи на "хубавия бензин" който наливаме в автомобилите си" или на хубавия пушек от вентилацията на картера....
Дебитомера отваря ли го или му почисти само сензора за постъпващия въздух!?А иначе, тая процедура с почистването я извърших около 4-5 пъти и изхабих цялото руло, но нещата при мен наистина се оправиха !
П.П : Жоре, ще направя тема с интейка, да ти покажа какъв фланец си измайсторих !!! След малко ще пробивах с боргиятаAlfa Romeo 155 8V MY95 SPORT 126HP Running on LPG Injection
Comment
Comment